loader
loader

Πίνακας Ελέγχου

Υψηλή Αντίθεση
Διαβάθμιση Γκρι
Μέγεθος Γραμμάτων
Γραμματοσειρά Δυσλεκτικών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ   ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους δεδομένου ότι η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά. Η πρώτη επιστροφή γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση και ισχύει μια φορά για κάθε παραγγελία, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με την συνεργαζόμενη με το Line, ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, ACS COURIER. Το κόστος αποστολής της δεύτερη αλλαγής είναι 6,00€ (Υπάρχει επιβάρυνση συν 2€ εάν επιλεγεί σαν μέθοδος πληρωμής η αντικαταβολή). Η δωρεάν επιστροφή (χωρίς κόστος αποστολής) δεν ισχύει στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάσταση των προιόντων που παρήγγειλε, όπως επίσης δεν ισχύει και για παραγγελίες εκτός Ελλάδας. Εάν η επιστροφή απο τον πελάτη γίνει με χρέωση παραλήπτη, το κόστος ειναι 7€ και θα παρακρατηθεί απο το συνολικό ποσό της επιστροφής. Το κόστος μεταφορικών για επιστροφές εκτός Ελλάδος επιβαρύνει τον πελάτη. Επίσης, επιστροφές που θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο δεν θα γίνονται δεκτές.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Έχετε τη δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε εκτός από το απλό ταχυδρομείο (επιστροφές που θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο δεν θα γίνονται δεκτές) καθώς το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα θα προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων εντός 7 εργασίμων ημερών.
Η επιστροφή θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει.
Αν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα η μέσω paypal τότε αντίστοιχα θα γίνει και η επιστροφή.

Το δέμας σας μέσα θα πρέπει να περιέχει :
το προϊόν το οποίο επιστρέφεται
την απόδειξη σας
το IBAN στο οποίο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων.

Σας υπενθυμίζουμε πως :
  • Πρίν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συννενόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο τηλέφωνο της εταιρίας μας 2410 532552 , είτε στέλνοτας email στο info@linestore.gr
  • Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 6-7 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας
  • Το κατάστημα μας δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρων προϋποθέσεις.
Στο www.linestore.gr πιστεύουμε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από το φυσικό μας κατάστημα. Έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ή τιμολογίου. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε έχουμε το δικαίωμα να μην αποδεχτούμε την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ). Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος σε ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη ,μας αποστέλλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με courier της επιλογής του και χρέωση δική του και αποστέλουμε την νέα παραγγελία επίσης με την courier της επιλογής του πελάτη και χρέωση δική του. (Αφορά τις επιστροφές εντός Ελλάδος και Εξωτερικού )
Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας
▪ το προϊόν δεν έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής.
▪ το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)
▪ τα καρτελάκια  της κατασκευάστριας εταιρείας (εφόσον υπάρχουν) καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί. 
▪ η εργοστασιακή συσκευασία να είναι ακέραιη, χωρίς φθορές και σκισίματα και να επιστρέφεται μαζί με το προϊόν.
 Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, τοποθετήστε την μέσα σε μία σακούλα, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή! Να υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η  απόδειξη αγοράς (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).
▪ τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που σας είχε σταλεί η παραγγελία σας (ΑCS COURIER, GENIKI ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ), με χρέωση παραλήπτη. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Δεν γίνονται επιστροφές και αλλαγές σε είδη περιποίησης υποδημάτων, μάσκες προστασίας και εσωρουχά.

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται τηλεφωνικά στο τηλέφωνο τηλ 2410 532552 . ή με email στο info@linestore.gr και η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής.
Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν με την courier της επιλογής σας και χρέωση δική σας. Με το που θα το παραλάβουμε ελέγχουμε αν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληρεί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν με χρέωση δική σας. Διευκρινίζεται ότι οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει. Επιστροφή χρημάτων για την ανωτέρω περίπτωση δεν πραγματοποιείται. Όλα τα παραπάνω ισχύουν για παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ελλάδας και Εξωτερικού.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή του προϊόντος. Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@linestore.gr  ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2410 532552 καθημερινά 09:30-15.00

Σε περίπτωση που κάνετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι 3€ για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς και 3€ για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς πρός εμάς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το εμπορικό τμήμα της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για διευκρίνιση της άρνησης παραλαβής.
espa 2014-2020
To Top